Tvorba Webu Brno

2. prosinec 2012 | 13.33 |
Udělat skutečně skvělou www stránku, ale není úplně snadné. Správně pracující web by měl dodržovat alespoň pár elementárních podmínek. Začínaje správným umístěním grafický elementů, přes vhodné texty, vkusnou grafiku, správnou strukturu atd. Přemýšlet o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v jednoduchém html kódu splácal web, snad už nikdo nebude. Obraťte se raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti jistě sledují moderní trendy a přání svých klientů. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu www stránek firmu, která vše zařídí, zkuste se s klidem oslovit odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.

Zpětné odkazy, anchor text

zpětné odkazy, anchor textDelší čas byly (a pořád jsou) základem seo, nebo raději, faktory působící na hodnocení webu a tedy i jeho pozici ve výsledcích vyhledávání, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve běžném pojetí linkbuildingu se opíráme o anchor text v prvé řadě. Ale právě už může být jasné, že účinek anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý poznatek. Váha anchor textu se snižuje z příčin jeho snadné machinace a google se snaží takto omezit účinek optimalizačních technik. Máme možnost uvidět, že google klade v první řadě maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, co-citation. Budovat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (snad) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají rozum, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.

Mnoho manažérů webových stránek investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC služeb, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě dobré, ale jestliže www stránka není správně vytvořená a nedovede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to zbytečně utracené prostředky. Parádní web prodává, tedy směřují k našemu cíli. V opačném případě skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám žádný profit negeneruje. A bude pozdě na to zkoumat proč web nefunguje, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Zadejte proto tvorbu webu opravdovým odborníků s bohatými referencemi od spokojených zákazníků.

Co-citation, kocitace, paralelní citace

Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz

Zpět na hlavní stranu blogu